Je amuseren & consumeren

Het internet heeft onze consumptiegewoonten veranderd. Al beïnvloedt online shoppen alle sectoren (ontspanning, aankoop en reservatie van online producten en diensten, aankoop van applicaties, enz.), toch is vooral de consumptie van ontspanningsvormen drastisch gestegen, vooral bij jongeren. Streaming, downloads, online games, video replays, applicaties … de mogelijkheden zijn eindeloos. En wat is vandaag de impact van reclame en andere vormen van online marketing?

Total Found : 30

Title Thematiques Organisme
Digitaal jeugdwerk: kader en inspiratieE-learning & afstandsonderwijs, Je amuseren & consumerenMediawijsnl
(Mega)mediawijs Werkboek voor 5e en 6e leerjaarTechnische knowhow (verwerven), Gaming en spelletjesapps, Online muziek, series, en filmsMediawijsnl
MyAppEduc - Enseignant·es, bibliothécaires et parents partenaires pour accompagner les enfants dans leurs pratiques numériques !Informatie analyseren en kritisch benaderen, Technische knowhow (verwerven), E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesappsMédia Animation ASBLfr
La Semaine NumériqueOnline leren & navigeren, Technische knowhow (verwerven), Creëren & delen, Recht en ethiek, E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Vrije software & tutorials, Burgerparticipatie en -actie, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Je amuseren & consumeren, Je verweren en beschermen, VeiligheidMédia Animation ASBLfr
L’outil « TANDEM » : enseignants-parents, partenaires de l’éducation aux médias numériquesOnline leren & navigeren, Technische knowhow (verwerven), Creëren & delen, Recht en ethiek, E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Online muziek, series, en films, Samenwerkings- tools, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Seksuele beelden, Reclame & andere economische modellen, Sociale netwerken & apps, Interageren & communiceren, Je amuseren & consumeren, Je verweren en beschermen, Veiligheid, Samenleven, cyberpesten en haatspraakMédia Animation ASBLfr
Les ateliers « TIC éthiques »Informatie analyseren en kritisch benaderen, Online leren & navigeren, Technische knowhow (verwerven), Recht en ethiek, E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Burgerparticipatie en -actie, Zoekmachines en algoritmes, Je informeren & selecteren, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie, Interageren & communiceren, Je amuseren & consumeren, Je verweren en beschermen, Samenleven, cyberpesten en haatspraakMédia Animation ASBLfr
La diffusion des résultats de l'enquête #Génération2020Informatie analyseren en kritisch benaderen, Creëren & delen, Recht en ethiek, E-Commerce, E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Burgerparticipatie en -actie, Zoekmachines en algoritmes, Online muziek, series, en films, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Seksuele beelden, Reclame & andere economische modellen, Je informeren & selecteren, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie, Interageren & communiceren, Je amuseren & consumeren, Je verweren en beschermen, Veiligheid, Downloads, Samenleven, cyberpesten en haatspraakMédia Animation ASBLfr
Parentsconnectés.beOnline leren & navigeren, Technische knowhow (verwerven), Creëren & delen, Recht en ethiek, E-Commerce, E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Zoekmachines en algoritmes, Online muziek, series, en films, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Seksuele beelden, Reclame & andere economische modellen, Je informeren & selecteren, Sociale netwerken & apps, Interageren & communiceren, Veiligheid, Samenleven, cyberpesten en haatspraakMédia Animation ASBLfr
Onbeperkt MediawijsTechnische knowhow (verwerven), E-learning & afstandsonderwijs, Reclame & andere economische modellenMediawijsnl
Mediacoach tool: Inspirerende mediawijze praktijken op schoolTechnische knowhow (verwerven), E-learning & afstandsonderwijs, Reclame & andere economische modellenMediawijsnl
De MediacoachopleidingTechnische knowhow (verwerven), Creëren & delen, Gaming en spelletjesapps, Reclame & andere economische modellen, Je informeren & selecteren, Interageren & communiceren, Je amuseren & consumeren, Je verweren en beschermenMediawijsnl
SQUEEZEDigitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Foto’s, video’s & andere mediaproductenJES vzwnl
Je vois, je vois... et toi?Informatie analyseren en kritisch benaderen, Gaming en spelletjesapps, Foto’s, video’s & andere mediaproductenMusée BELvuefr
Screentje Dealtje - afsprakenspel voor kinderen en oudersGaming en spelletjesapps, Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraakMediawijsnl
Pretch@t - gespreksstarter over sociale mediaGaming en spelletjesapps, Online muziek, series, en films, Samenwerkings- toolsMediawijsnl
Nieuws in de KlasAlternatieve media en burgerjournalistiek, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Reclame & andere economische modellenMediawijsnl
Ik zie, ik zie... waar jij naar kijktInformatie analyseren en kritisch benaderen, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Reclame & andere economische modellenBELvue museumnl
Van emoji's tot sexting - over opvoeden in een medianestGaming en spelletjesapps, Online muziek, series, en films, Reclame & andere economische modellenMediawijsnl
Themawebsite: Games in de klasGaming en spelletjesappsMediawijsnl
Mediawegwijzer Reclame? Wijs!Reclame & andere economische modellenMediawijsnl
Mediawegwijzer: Games in de klasGaming en spelletjesappsMediawijsnl
Site de ressources pour la transmission de la démarche critiqueInformatie analyseren en kritisch benaderen, E-learning & afstandsonderwijs, Gaming en spelletjesappsCAV Liège asblfr
Internet expliqué à ta mère !Digitale identiteit & privacy, Vrije software & tutorials, Zoekmachines en algoritmes, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Seksuele beelden, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie, Veiligheid, Downloads, Samenleven, cyberpesten en haatspraakAction Médias Jeunesfr
Comprendre la publicitéTechnische knowhow (verwerven), Reclame & andere economische modellenConseil Supérieur de l’Education aux Médiasfr
Animation "Que font nos enfants sur Internet?"Gaming en spelletjesapps, Sociale netwerken & apps, VeiligheidCentre Ener'Jfr
MediaNest.be: website voor ouders over mediaopvoedingRecht en ethiek, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Seksuele beelden, Reclame & andere economische modellen, Sociale netwerken & apps, Veiligheid, Samenleven, cyberpesten en haatspraakMediawijsnl
Ateliers-rencontres : Parentalité et médiasDigitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Sociale netwerken & appsMédia Animation ASBLfr
Publication : Éducation aux médias & jeux vidéos. Des ressorts ludiques à l’approche critique.Gaming en spelletjesappsMédia Animation ASBLfr
Ateliers "TIC éthiques" : Agissons pour un meilleur InternetInformatie analyseren en kritisch benaderen, Recht en ethiek, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Zoekmachines en algoritmes, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie, Samenleven, cyberpesten en haatspraakMédia Animation ASBLfr
Internet à la maison en 10 questionsTechnische knowhow (verwerven), Recht en ethiek, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Seksuele beelden, Sociale netwerken & apps, VeiligheidMédia Animation ASBLfr

Een initiatief van B-BICO, het Belgisch consortium voor een beter internet.