Total Found : 141
Title | Thematiques | Organisme | |
---|---|---|---|
GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | Burgerparticipatie en -actie, Sociale netwerken & apps | GEOMOUN ONG | fr |
Friend Zone | Digitale identiteit & privacy, Seksuele beelden, Sociale netwerken & apps | Technopolis | nl |
Vivre avec son temps. Utilisez l'authentification à deux facteurs | E-learning & afstandsonderwijs, Technische knowhow (verwerven), Veiligheid | Safeonweb.be | fr |
Meegaan met je tijd? Gebruik tweestapsverificatie | Technische knowhow (verwerven), E-learning & afstandsonderwijs, Veiligheid | Safeonweb.be | nl |
Vos comptes sont-ils bien protégés? | Technische knowhow (verwerven), Veiligheid | Safeonweb.be | fr |
Zijn jouw accounts goed beveiligd? | Technische knowhow (verwerven), Veiligheid | Safeonweb.be | nl |
CRITIQUER L’INFO : 5 approches pour une éducation aux médias : L'étude | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Je informeren & selecteren, Geruchten, propaganda en desinformatie | Média Animation ASBL | fr |
CRITIQUER L’INFO - 5 approches pour une éducation aux médias : Les fiches d’animation | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Je informeren & selecteren, Geruchten, propaganda en desinformatie | Média Animation ASBL | fr |
Ethiek van het gebruik van sociale media in de hulpverlening voor jongeren | Recht en ethiek | Mediawijs | nl |
17 e-Inclusie praktijken voor kwetsbare kinderen en jongeren | Technische knowhow (verwerven), Foto’s, video’s & andere mediaproducten | Mediawijs | nl |
Digitaal jeugdwerk: kader en inspiratie | E-learning & afstandsonderwijs, Je amuseren & consumeren | Mediawijs | nl |
Hoe pakten onze scholen het afstandsleren aan? | E-learning & afstandsonderwijs | Mediawijs | nl |
(Mega)mediawijs Werkboek voor 5e en 6e leerjaar | Technische knowhow (verwerven), Gaming en spelletjesapps, Online muziek, series, en films | Mediawijs | nl |
Qwhizzkids | Informatie analyseren en kritisch benaderen, E-learning & afstandsonderwijs | Whizzkids vzw | nl |
MyAppEduc - Enseignant·es, bibliothécaires et parents partenaires pour accompagner les enfants dans leurs pratiques numériques ! | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Technische knowhow (verwerven), E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps | Média Animation ASBL | fr |
La Semaine Numérique | Online leren & navigeren, Technische knowhow (verwerven), Creëren & delen, Recht en ethiek, E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Vrije software & tutorials, Burgerparticipatie en -actie, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Je amuseren & consumeren, Je verweren en beschermen, Veiligheid | Média Animation ASBL | fr |
L’outil « TANDEM » : enseignants-parents, partenaires de l’éducation aux médias numériques | Online leren & navigeren, Technische knowhow (verwerven), Creëren & delen, Recht en ethiek, E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Online muziek, series, en films, Samenwerkings- tools, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Seksuele beelden, Reclame & andere economische modellen, Sociale netwerken & apps, Interageren & communiceren, Je amuseren & consumeren, Je verweren en beschermen, Veiligheid, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Média Animation ASBL | fr |
Les ateliers « TIC éthiques » | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Online leren & navigeren, Technische knowhow (verwerven), Recht en ethiek, E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Burgerparticipatie en -actie, Zoekmachines en algoritmes, Je informeren & selecteren, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie, Interageren & communiceren, Je amuseren & consumeren, Je verweren en beschermen, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Média Animation ASBL | fr |
La diffusion des résultats de l'enquête #Génération2020 | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Creëren & delen, Recht en ethiek, E-Commerce, E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Burgerparticipatie en -actie, Zoekmachines en algoritmes, Online muziek, series, en films, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Seksuele beelden, Reclame & andere economische modellen, Je informeren & selecteren, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie, Interageren & communiceren, Je amuseren & consumeren, Je verweren en beschermen, Veiligheid, Downloads, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Média Animation ASBL | fr |
Parentsconnectés.be | Online leren & navigeren, Technische knowhow (verwerven), Creëren & delen, Recht en ethiek, E-Commerce, E-learning & afstandsonderwijs, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Zoekmachines en algoritmes, Online muziek, series, en films, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Seksuele beelden, Reclame & andere economische modellen, Je informeren & selecteren, Sociale netwerken & apps, Interageren & communiceren, Veiligheid, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Média Animation ASBL | fr |
Testez votre santé digitale | Veiligheid | Safeonweb.be | fr |
Relax ! Réfléchissez à deux fois avant de cliquer sur un lien | Veiligheid | Safeonweb.be | fr |
Relax. En denk twee keer na voor je op een link klikt | Je verweren en beschermen, Veiligheid | Safeonweb.be | nl |
Onbeperkt Mediawijs | Technische knowhow (verwerven), E-learning & afstandsonderwijs, Reclame & andere economische modellen | Mediawijs | nl |
Mediacoach tool: Inspirerende mediawijze praktijken op school | Technische knowhow (verwerven), E-learning & afstandsonderwijs, Reclame & andere economische modellen | Mediawijs | nl |
Bouwblokken duurzaam e-inclusiebeleid | Technische knowhow (verwerven), Vrije software & tutorials, Samenwerkings- tools | Mediawijs | nl |
E-inclusie.be | Technische knowhow (verwerven), E-learning & afstandsonderwijs, Vrije software & tutorials | Mediawijs | nl |
De Mediacoachopleiding | Technische knowhow (verwerven), Creëren & delen, Gaming en spelletjesapps, Reclame & andere economische modellen, Je informeren & selecteren, Interageren & communiceren, Je amuseren & consumeren, Je verweren en beschermen | Mediawijs | nl |
SQUEEZE | Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Foto’s, video’s & andere mediaproducten | JES vzw | nl |
Suédage | Action Médias Jeunes | fr | |
Fanzine | Action Médias Jeunes | fr | |
Signalez des messages haineux à Facebook ou Twitter | UNIA | fr | |
Demandez à l'administrateur de la page ou au modérateur de supprimer le message de haine | UNIA | fr | |
Je vois, je vois... et toi? | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Gaming en spelletjesapps, Foto’s, video’s & andere mediaproducten | Musée BELvue | fr |
Nieuwsdagboek | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Foto’s, video’s & andere mediaproducten | Mediawijs | nl |
Screentje Dealtje - afsprakenspel voor kinderen en ouders | Gaming en spelletjesapps, Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Mediawijs | nl |
Pretch@t - gespreksstarter over sociale media | Gaming en spelletjesapps, Online muziek, series, en films, Samenwerkings- tools | Mediawijs | nl |
Databuzz | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Digitale identiteit & privacy | Mediawijs | nl |
Mediawegwijzer: Neen tegen cyberpesten | Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Mediawijs | nl |
Affiche: Hoe reageer je het beste op sociale media? | Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Mediawijs | nl |
Affiche: Betrouwbare info of toch fake? | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Geruchten, propaganda en desinformatie | Mediawijs | nl |
EDUbox Data in de pers | Informatie analyseren en kritisch benaderen | Mediawijs | nl |
Nieuws in de Klas | Alternatieve media en burgerjournalistiek, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Reclame & andere economische modellen | Mediawijs | nl |
Ik zie, ik zie... waar jij naar kijkt | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Reclame & andere economische modellen | BELvue museum | nl |
EDUbox Nepnieuws | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Geruchten, propaganda en desinformatie | Mediawijs | nl |
Interactieve video: Auteurs- en portretrecht in het onderwijs | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Technische knowhow (verwerven), Foto’s, video’s & andere mediaproducten | Mediawijs | nl |
Affiche: Stappenplan - Hoe bescherm ik mijn privacy op sociale media? | Digitale identiteit & privacy, Veiligheid | Mediawijs | nl |
Mediawegwijzer: Het Privacy ABC | Digitale identiteit & privacy, Veiligheid | Mediawijs | nl |
Van emoji's tot sexting - over opvoeden in een medianest | Gaming en spelletjesapps, Online muziek, series, en films, Reclame & andere economische modellen | Mediawijs | nl |
Themawebsite: Games in de klas | Gaming en spelletjesapps | Mediawijs | nl |
Mediawegwijzer: Sociale Media op School | Sociale netwerken & apps | Mediawijs | nl |
Mediawegwijzer: Sexting @ School | Seksuele beelden | Mediawijs | nl |
Mediawegwijzer Reclame? Wijs! | Reclame & andere economische modellen | Mediawijs | nl |
Mediawegwijzer: Games in de klas | Gaming en spelletjesapps | Mediawijs | nl |
Mediawegwijzer: Beelden lezen en schrijven | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Geruchten, propaganda en desinformatie | Mediawijs | nl |
Interactieve video: Hé, het is oké over online seksualiteit | Seksuele beelden | Mediawijs | nl |
Interactieve video: Beeldtaal voor onderwijs | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Foto’s, video’s & andere mediaproducten | Mediawijs | nl |
Cybersense | Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Mediawijs | nl |
Online Training in Beeld voor leerkrachten | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Geruchten, propaganda en desinformatie | Mediawijs | nl |
Mind over Media: online tool en 9 lessen over propaganda | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Burgerparticipatie en -actie, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Je informeren & selecteren, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie, Interageren & communiceren, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Mediawijs | nl |
Tijd voor Geletterdheid: geef je school een geletterdheidsbeleid | Samenwerkings- tools, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Mediawijs | nl |
EDUbox Artificiële Intelligentie | Technische knowhow (verwerven), Recht en ethiek, Zoekmachines en algoritmes | Mediawijs | nl |
KrantenMaker | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Foto’s, video’s & andere mediaproducten | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | nl |
Interactieve video: Archiefbeelden anders bekeken | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Je informeren & selecteren | Mediawijs | nl |
Vraag aan de paginabeheerder of de moderator om online haatspraak te verwijderen | Burgerparticipatie en -actie, Sociale netwerken & apps, Interageren & communiceren, Je verweren en beschermen, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | UNIA | nl |
Rapporteer online haatspraak bij Facebook of Twitter | Burgerparticipatie en -actie, Sociale netwerken & apps, Interageren & communiceren, Je verweren en beschermen, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | UNIA | nl |
Hoe ga je om met haatboodschappen? | Burgerparticipatie en -actie, Sociale netwerken & apps, Interageren & communiceren, Je verweren en beschermen, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | UNIA | nl |
Iedereen journalist | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Zoekmachines en algoritmes, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Je informeren & selecteren, Geruchten, propaganda en desinformatie | Mediawijs | nl |
Enter Escape - escape game over veilig en verantwoord sociaal media gebruik | Digitale identiteit & privacy, Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Link in de Kabel | nl |
Onderzoeksrapport van Apestaartjaren | Digitale identiteit & privacy, Sociale netwerken & apps | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | nl |
CASPAR-game | Digitale identiteit & privacy, Sociale netwerken & apps | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | nl |
Surfen met een helm op | Digitale identiteit & privacy, Sociale netwerken & apps | Mediaraven | nl |
Site de ressources pour la transmission de la démarche critique | Informatie analyseren en kritisch benaderen, E-learning & afstandsonderwijs, Gaming en spelletjesapps | CAV Liège asbl | fr |
les objets connectés | Digitale identiteit & privacy, Veiligheid | Centre Ener'J | fr |
Informations et influences | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Geruchten, propaganda en desinformatie | Centre Ener'J | fr |
Lie Detectors | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Geruchten, propaganda en desinformatie | Lie Detectors ASBL | fr |
Internet expliqué à ta mère ! | Digitale identiteit & privacy, Vrije software & tutorials, Zoekmachines en algoritmes, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Seksuele beelden, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie, Veiligheid, Downloads, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Action Médias Jeunes | fr |
Formation "Médias et esprit critique : des faits, pas des fakes!" | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Zoekmachines en algoritmes, Geruchten, propaganda en desinformatie | CAV Liège asbl | fr |
Boost je digitale gezondheid: back-ups en updates | Veiligheid | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | nl |
Boostez votre santé digitale: back-ups et mises à jour | Veiligheid | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | fr |
Ceci n'est pas une licorne - Safer Internet Day | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Digitale identiteit & privacy, Geruchten, propaganda en desinformatie | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | fr |
Test je digitale gezondheid | Technische knowhow (verwerven), Veiligheid | Safeonweb.be | nl |
Questions Médias | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Technische knowhow (verwerven) | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | fr |
La Boîte à clichés | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Foto’s, video’s & andere mediaproducten | RTBF | fr |
Mon carnet pratique pour... Booster ma citoyenneté numérique dans une société multiculturelle. | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Technische knowhow (verwerven), Recht en ethiek, Digitale identiteit & privacy, Zoekmachines en algoritmes, Veiligheid, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Interface3.Namur | fr |
Opérateurs en médias en réseaux | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Digitale identiteit & privacy, Geruchten, propaganda en desinformatie | Conseil Supérieur de l’Education aux Médias | fr |
Education aux médias en réseaux - fiches thématiques | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Zoekmachines en algoritmes, Geruchten, propaganda en desinformatie | Conseil Supérieur de l’Education aux Médias | fr |
Comment s'y retrouver dans le flux d'informations sur Internet | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Sociale netwerken & apps | Conseil Supérieur de l’Education aux Médias | fr |
S’exprimer sur internet dans le respect d’autrui et de façon responsable | Digitale identiteit & privacy, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie | Conseil Supérieur de l’Education aux Médias | fr |
Qui suis-je sur le web ? Construire son identité numérique | Digitale identiteit & privacy | Conseil Supérieur de l’Education aux Médias | fr |
Comment prévenir le cyberharcèlement par l’éducation aux médias ? | Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Conseil Supérieur de l’Education aux Médias | fr |
Comprendre la publicité | Technische knowhow (verwerven), Reclame & andere economische modellen | Conseil Supérieur de l’Education aux Médias | fr |
L'éducation aux médias en 10 questions | Technische knowhow (verwerven) | Conseil Supérieur de l’Education aux Médias | fr |
Les compétences en éducation aux médias - un enjeu majeur | Technische knowhow (verwerven) | Conseil Supérieur de l’Education aux Médias | fr |
Animation "Que font nos enfants sur Internet?" | Gaming en spelletjesapps, Sociale netwerken & apps, Veiligheid | Centre Ener'J | fr |
Animation "Cyberharcèlement" | Sociale netwerken & apps, Veiligheid, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Centre Ener'J | fr |
Mon carnet pratique pour... Booster ma citoyenneté numérique dans une société multiculturelle | Technische knowhow (verwerven), Alternatieve media en burgerjournalistiek, Samenwerkings- tools | Interface3.Namur | fr |
Animation "Suipamoi" | Technische knowhow (verwerven), Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Centre Ener'J | fr |
Ateliers "Tous Homonumericus" | Technische knowhow (verwerven) | Média Animation ASBL | fr |
Formation "Analyse critique de l’information" | Informatie analyseren en kritisch benaderen | Média Animation ASBL | fr |
Formation "(Dés)information et propagande" | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Geruchten, propaganda en desinformatie | Média Animation ASBL | fr |
Formation "Analyse critique des réseaux sociaux" | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie | Média Animation ASBL | fr |
Cyberpendu | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Technische knowhow (verwerven) | Centre Ener'J | fr |
iRespect | Digitale identiteit & privacy | Child Focus | nl |
Is jouw wachtwoord veilig? | Digitale identiteit & privacy, Veiligheid | Child Focus | nl |
Applicatie «Wie is het?» rond chatten en nieuwe ontmoetingen op het internet | Vrije software & tutorials, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Sociale netwerken & apps | Child Focus | nl |
Lespakket «Stop cyberpesten» | Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Child Focus | nl |
Lespakket «Think before you post!» | Digitale identiteit & privacy | Child Focus | nl |
Animatiefilmpje «Charlotte» | Foto’s, video’s & andere mediaproducten | Child Focus | nl |
«Jungle Web» Educatief familie-bordspel | Samenwerkings- tools | Child Focus | nl |
L’application sur le chat et les nouvelles rencontres en ligne « Qui est-ce ? » | Sociale netwerken & apps | Child Focus | fr |
iRespect | Digitale identiteit & privacy, Sociale netwerken & apps | Child Focus | fr |
Le spot d’animation « Charlotte » | Samenwerkings- tools, Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Child Focus | fr |
Sûr ou pas, ton mot de passe? | Digitale identiteit & privacy | Child Focus | fr |
Le dossier pédagogique « Stop au Cyber-harcèlement » | Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Child Focus | fr |
Le dossier pédagogique « Réfléchis avant de publier » | Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Child Focus | fr |
« Jungle Web» : jeu de société éducatif et familial | Sociale netwerken & apps | Child Focus | fr |
Des formations pour accompagner les jeunes dans leurs usages numériques | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Technische knowhow (verwerven), Recht en ethiek, Digitale identiteit & privacy, Zoekmachines en algoritmes, Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Seksuele beelden, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie, Veiligheid, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Action Médias Jeunes | fr |
Hoe ga je om met haatboodschappen? | Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | UNIA | nl |
Signalez les messages haineux à Unia | Samenleven, cyberpesten en haatspraak | UNIA | fr |
Meld haatberichten bij Unia | Samenleven, cyberpesten en haatspraak | UNIA | nl |
Médias & informations - 40 activités pédagogiques pour le secondaire | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Zoekmachines en algoritmes, Geruchten, propaganda en desinformatie | Action Médias Jeunes | fr |
SUPER SEMAINE | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Foto’s, video’s & andere mediaproducten | Action Médias Jeunes | fr |
Minutes Med | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Alternatieve media en burgerjournalistiek, Foto’s, video’s & andere mediaproducten | Action Médias Jeunes | fr |
ATELIER DE CRÉATION DE JEUX VIDÉO | Technische knowhow (verwerven), Foto’s, video’s & andere mediaproducten | Action Médias Jeunes | fr |
Pedagogisch dossier sexting | Seksuele beelden | Child Focus | nl |
Repères - carnet n°1 - Comment prévenir le cyberharcèlement par l’éducation aux médias ? | Digitale identiteit & privacy, Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Conseil Supérieur de l’Education aux Médias | fr |
KulturOpoing | Action Médias Jeunes | fr | |
MediaNest.be: website voor ouders over mediaopvoeding | Recht en ethiek, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Seksuele beelden, Reclame & andere economische modellen, Sociale netwerken & apps, Veiligheid, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Mediawijs | nl |
Ateliers-rencontres : Parentalité et médias | Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Sociale netwerken & apps | Média Animation ASBL | fr |
Que faire face à des messages de haine sur les réseaux sociaux ? | Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | UNIA | fr |
Publication : Éducation aux médias & jeux vidéos. Des ressorts ludiques à l’approche critique. | Gaming en spelletjesapps | Média Animation ASBL | fr |
Publication : Entre discours de haine et liberté d’expression | Sociale netwerken & apps, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Média Animation ASBL | fr |
Publication : Eduquer aux réseaux sociaux, les jeunes à l'heure du numérique | Recht en ethiek, Digitale identiteit & privacy, Seksuele beelden, Sociale netwerken & apps, Veiligheid, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Média Animation ASBL | fr |
Ateliers "TIC éthiques" : Agissons pour un meilleur Internet | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Recht en ethiek, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Zoekmachines en algoritmes, Sociale netwerken & apps, Geruchten, propaganda en desinformatie, Samenleven, cyberpesten en haatspraak | Média Animation ASBL | fr |
Internet à la maison en 10 questions | Technische knowhow (verwerven), Recht en ethiek, Digitale identiteit & privacy, Gaming en spelletjesapps, Seksuele beelden, Sociale netwerken & apps, Veiligheid | Média Animation ASBL | fr |
123clic, accompagner les premiers pas dans le numérique | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | ||
123clic, accompagner les premiers pas dans le numérique | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | ||
123clic, accompagner les premiers pas dans le numérique | Foto’s, video’s & andere mediaproducten, Technische knowhow (verwerven) | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | |
123clic, accompagner les premiers pas dans le numérique | GEOMOVE "Agis. Partage. Inspire-toi" | ||
Théories du complot, ressorts et mécanismes | Informatie analyseren en kritisch benaderen, Geruchten, propaganda en desinformatie | Média Animation ASBL | fr |
Een initiatief van B-BICO, het Belgisch consortium voor een beter internet.

